Por fin terminales Renove en Euskaltel

8.239 24
 #11
Escrito   0  0  
Aupa iizagirr;

Ba bai, entzunda dakat Euskalteleko operadoreei zenbait gauzetaz ez dietela hitz egite usten. Ondorioz, normala da kontu honekin kolpe-efektu bat lortu nahi badutela, ezer esan ez aha izatea. Ea ze nolako terminalak ta kondizioak dauden, hori ere ikusteko kontua izangod a eta.

Agurrak!!!
 #12
Escrito   0  0  
Nik ditudan informazioen arabera ere RENOVEa heltzear dago, hilabete honen amaierarako iragarri dute. Ea zer eskaintzen duten (ni ez naiz Euskaltel movil-eko bezeroa egun baina tira zuengatik poztuko nintzateke emoticon guiño)
 #13
Escrito   0  0  
Podría ser una razón para pasarme a los Naranja emoticon sonrisa
 #14
Escrito   0  0  
Aupa nateb!

Hori da hoi!! Noski animatu adi!! jajaja

AGurrak!!
 #15
Escrito   0  0  
Merezi al du benetan?Ni gustora nago Movistarekin eta ez dakit hain gustora egongo ote naizen ba Euskaltelekin. Agian konbentzitzen banazute...???
jajaja emoticon guiño
 #16
Escrito   0  0  
Animate nateb! Euskaltel tiene más ventajas que Movistar.
1ª Es una compañía vasca.
2º Tiene un gran servicio de atención al cliente
3º Tiene buenos precios y dejamos los "chines" en casa.

De lo anterior dicho, yo también creo que antes de fin de mes saldrá la oferta, y tambien creo que no comentan nada para que sea una sorpresa y ser los responsables de la empresa quienes den la noticia.

Besterik gabe, gero arte

Sonrío cuando me votan con un verde emoticon disimulo
The truth is out there
Xabier Scully - Bilbao/Roma
BILBAO: Hora y temperatura referencia para el mundo
 #17
Escrito   0  0  
Nik ere animatuko zintuzket nateb batizbat movistarren bezero bazara. tarifa hobeak ditu euskaltelek etaq nahiz eta movistarrek kobertura zerbait hobea izan ez da hainbesterako ni beintzat desepzionatzen nau horrelako kobertura izanik kobertura onena duen konpainia izateaz fardatzea. Niri yada bi kasutan tokatu zait movistar duen bezero bati telefonoa eskatu behar izatea nire euskalteletik deitzeko bereak ez zuelako koberturarik bietako bat istripu batean. gainera bi konpainietako telefonoak eskuetan hartzen badituzu kobertura berdintxuematen dutela normalean nahiz eta mendi inguruetan movistarrek gehiago izan(baina errepideetan euskaltelek gehiago). Nik uste dut euskaltel-amena bat kobertura gabe dagoenean konpainia txarra delako dela pentsatzen dugula baina movistar bat kobertura gabe dagoenean normala deritzogu leku horretan koberturarik ez egoteari. Azken finean nire inguruan behintzat antzera dute.
 #18
Escrito   0  0  
XR-SCULLY, perdona, pero el SERVICIO DE ATENCIÓN AL CLIENTE de EUSKALTEL MÓVIL es el peor que existe. No trabajan todo el día ni toda la semana. Y cuando más los necesitas, no están. Creo que la gente se está ilusionando mucho, y deberíamos de esperar un poco. Todavía no sabemos si habrá PLAN RENOVE para PREPAGO y si sólo será para CONTRATO, porque conociendo EUSKALTEL MÓVIL, yo diría que el PLAN RENOVE será para CONTRATO, pero por eso es mejor esperar y el tiempo todo lo resolverá.

UN SALUDO emoticon guiño.


¡¡RECUERDA!!:
"Lo importante es la calidad, no la cantidad." emoticon guiño

Temperatura y hora actual en San Sebastián (Guipúzcoa):

| WhatsApp | Facebook | Twitter | LINE | Tango | (en privado)
| Plan Amigo ING Direct | (en privado)
 #19
Escrito   0  0  
Aupa XR-SCULLY;

Beno, egia da Bezerorako harreta ez dala izan beharko zan bezain ona. Dakan arazo bakarra da, igandetan adibidez, jai-eguna daukatela operadoreek ta ez dutela gainontzeko egunetan atenditzen dituzten kontuei harreta eiten. Baina kasu horieta irtenbidea errexa da, AMENAra deitu ta listo, normalian ez da arazorik egoten eta.

Bestalde Euskalteleko Bezerorako harreta zerbitzuaren alde gauzatxo bat esan behar det, azken aldi honetan Amenara deitu deten bakoitzean denbora PILOOOOO bat itxoin behar izan det atenditu nauten arte. Euskaltelekin ordea, beti nahiko azkar atenditu didate.

Ta kobertura neretzat oso ona da. Ez dakit onena izango dan, bainan nere beharrei oso ondo amoldatzen da.

Agurrak!!!
 #20
Escrito   0  0  
jajaja!! euskadi beti bezala atzetik!!
catalunyan, catalana hizkuntz ofiziala
euskadin...
catalunyan, catalaniar patinatzaileak nazio bezala jokatzen dute
euskadin...
espainiako operadoreak mobilak "oparitzen"
euskadin...

behintzat gure operadore propioa daukagu, baina...zertarako?

ea, egia den esaten dezutena eta euskadik aurrera egiten duen, bestela...

GU SORTU GINEN ENBOR BERETIK SORTUKO DIRA BESTEAK

pioneer (troncomovil)(no funciona) -ericsson A1018s (no funciona) - alcatel one touch easy db-siemens c35 (roto)-siemens c25-nokia 8310(stolen)-sonyericsson t100-philips 530-siemens s55-siemens sl45-siemens a50-nokia 3200-nokia 3300-nokia 6230-t68i-sonyericsson k750i- nokia 6230i-nokia 5500-nokia 6230i-nokia e65-htc diamond-k850i-nokia n97 mini-motorola defy-iphone 3GS-sonyericsson arc s-sony z-nexus4-Microsoft 640xl-LG G3-Xiaomi Redmi Note 3
Volver a Euskaltel